آزمون های اصلی آیین نامه ۱۴۰۲

✅آزمون آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۲

⭐️به وب سایت تست درایو خوش آمدید⭐️

سوالات آیین نامه اصلی (قبولی ۱۰۰٪) برای افراد مختلف دانلود رایگان، در درجه ی اول با هدف افزایش اطلاعات و دانش آنها در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی و سپس موفقیت آنها در آزمون آیین نامه رانندگی  اصلی (قبولی ۱۰۰٪) ارائه می شود. نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب شامل بخش های فنی، فرهنگ رانندگی، تابلوها وعلائم راهنمایی و رانندگی می شود. استفاده از آزمون های آیین نامه اصلی آنلاین قبولی شما را در آزمون آیین نامه اصلی ۱۰۰% تضمین می کند. توجه داشته باشید آزمون های آیین نامه اصلی شامل ۴۴ آزمون می باشد و پیشنهاد ما به شما برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی تست تمامی آزمون هاست.

🎯هدف تست داریو🚗 آموزش رانندگی و ایجاد آزمون های آزمایشی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سال ۱۴۰۲ با جدیدترین آزمون های اصلی، سوالات فنی آیین نامه رانندگی و سوالات فرهنگ رانندگی جهت بالا بردن سطح آمادگی هنرجویان در آزمون آیین نامه رانندگی می باشد.

سوالات آیین نامه اصلی

✅آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه رانندگی

⭐️فیلم آموزش روش تست زدن آزمون های آیین نامه بخش اصلی تست درایو⭐️

هنرجوی گرامی قبل از اقدام جهت تست آزمون های آنلاین آیین نامه اصلی (تست درایو) حتما فیلم آموزش روش تست زدن آزمون ها و چگونگی مشاهده پاسخ های درست و نادرست و همچنین کارنامه را مشاهده نمایید.

 

 

سوالات آیین نامه اصلی با جواب

سوالات آیین نامه اصلی با جواب

آیین نامه رانندگی، مجموعه ای از دستورات، قوانین و مقررات است که به منظور افزایش ایمنی در جاده ها و خیابان ها و کاهش تصادفات و حوادث رانندگی وضع شده اند. آموزش صحیح به افرادی که متقاضی دریافت انواع گواهینامه رانندگی با خودرو و ماشین های سنگین هستند امری ضروری است و اجرای دقیق آن بر عهده مؤسسات آموزشی معتبر می باشد.

آزمون آیین نامه اصلی شامل بخش ها و مفاهیم متعددی است که به صورت مدون و کامل در کتاب راهنمای دریافت گواهینامه درج شده است. آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، قوانین ترافیکی و نحوه رانندگی ایمن با خودرو، آشنایی با سیستم های فنی یک خودرو، روش های تعمیرات و نگهداری قطعات خودرو و سایر موارد فرهنگ سازی رانندگی و حقوق شهروندی، مهم ترین سرفصل های آموزشی برای تست آیین نامه اصلی هستند.

امتحان آیین نامه اصلی دریافت گواهینامه رانندگی شامل چه موارد است؟

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

آزمون آیین نامه اصلی که متقاضیان دریافت گواهینامه باید در آن قبول شوند شامل موارد و اصطلاحاتی است که در حوزه ترافیک مطرح می شود و یک راننده برای رانندگی با وسایل نقلیه باید بر آن ها به خوبی مسلط باشد. سوالاتی که در این قسمت مطرح می شوند اکثراً شامل آشنایی با تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اصطلاحات تخصصی راه و جاده هستند.
به طور مثال، راه های فرعی و اصلی، تابلوها و علائم خطر و احتیاط، انواع علائمی که در کنار خیابان ها و جاده ها یا مسیر پیاده روها نصب می شوند و آشنایی با انواع وسایل نقلیه و تقدم عبور هر یک از آن ها در موقعیت های مختلف، تنها بخشی از مهم ترین موارد تست آیین نامه اصلی هستند.

 

خط کشی مسیرها در آزمون آیین نامه اصلی چه معنایی دارند؟ 

سوالات آیین نامه اصلی رایگان

سوالات آیین نامه اصلی رایگان

خط کشی راه ها در خیابان ها و جاده ها به منظور سهولت عبور و مرور وسایل نقلیه و آگاه ساختن رانندگان و عابرین پیاده از وضعیت راه ها اجرا می شود. در آزمون آیین نامه اصلی گواهینامه رانندگی، خط کشی های متفاوتی برای متقاضی بیان می شوند که کاربر باید به خوبی به آن ها پاسخ دهد.
موارد فوق در آزمون آیین نامه اصلی آنلاین نیز مطرح هستند و نوع آزمون در تعداد و مفهوم سوالات نقشی نخواهد داشت. خط کشی ممتد طولی در سوالات آیین نامه اصلی به معنای عدم مجوز عبور راننده از روی خط است. خطوط منقطع در راه ها به معنای اجازه عبور وسیله نقلیه از روی خطوط و با رعایت حق تقدم می باشد.
این خطوط در برخی از موقعیت ها به حالت مورب و منقطع هستند؛ در این وضعیت، اتومبیل و وسایل نقلیه می توانند در راستای خط کشی در کنار جاده یا خیابان توقف کنند. در برخی مکان ها و یا جاده های فرعی و اصلی در هنگام تغییر مسیر عبور، یک فلش در جهت جاده رسم شده است که راهنمای رانندگان به شمار می رود.

بهترین راه آمادگی برای شرکت در تست آیین نامه اصلی گواهینامه رانندگی چیست؟

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

یکی از ساده ترین روش هایی که هر فرد متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی می تواند برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی آن را اجرا کند، دریافت نمونه سوالات آیین نامه اصلی رایگان است. برای دریافت فایل سوالات، وب سایت هایی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و تمام سوال هایی که ممکن است در آزمون اصلی آیین نامه مطرح شوند را در فضای اینترنت منتشر می سازند.
شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که دریافت و دانلود سوالات آیین نامه اصلی چه فایده ای دارد؟! اما تجربه ثابت کرده است هر ساله تعداد زیادی آزمون آیین نامه اصلی در کشور برگزار می شود که سوالات این آزمون، هر ساله تکرار می شوند. به طور قطع مطالعه سوالات سال های قبل می تواند کمک زیادی به متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی کند.

نکات مهم برای موفقیت در تست آیین نامه اصلی چیست؟

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی

بهترین راه برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی، شرکت در آزمون های مرحله و به ویژه آزمون آیین نامه اصلی آنلاین است. اگر در یک آزمون ۳۰ سوالی آیین نامه رانندگی شرکت کنید و سپس در پایان آزمون نتایج را ثبت کنید به راحتی می توانید نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید.
به طور مثال، ممکن است در سوالات مربوط به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و یا مقررات ایمنی و ترافیک یا در سوالات مربوط به بخش فنی دچار مشکل باشید. در این صورت به راحتی با آزمون های آنلاین می توانید آن ها را برطرف کنید.

یکی دیگر از راه های موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی، مطالعه کتاب مخصوص آزمون و قوانین رانندگی است. البته باید این نکته را همواره در خاطر داشته باشید که استفاده از کتاب و منابع متنی آزمون آیین نامه یا دریافت و دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی حتماً مطابق با آخرین تغییرات سال صورت گیرد و منابع و مطالب به روز و جدید باشند.

تست آیین نامه اصلی شامل تعدادی سوال فنی و کاربردی است. حدود ۷ سوال از کل سوالات این آزمون مربوط به بخش فنی خودروها است. پیشنهاد می کنیم حداقل یک هفته زودتر از روز آزمون، شروع به مطالعه منابع و سوالات پر تکرار سال های قبل کنید.
ترس و استرس روز آزمون آیین نامه اصلی عامل اصلی عدم موفقیت شرکت کنندگان در آزمون است. این حالت به ویژه برای جوان ترها که دارای حداقل سن دریافت گواهینامه رانندگی هستند، بیشتر صدق می کند. بنابراین غلبه بر استرس و نگرانی های روز امتحان می تواند موجب موفقیت کاربر در اولین آزمون باشد.

سوالات آیین نامه سرهنگ

سوالات آیین نامه سرهنگ

⭐️قبولی در آزمون آیین نامه با نمونه سوالات آیین نامه اصلی طبقه‌بندی شده

زمانی که به دنبال اخذ گواهی‌نامه می‌روید اولین قدم طی کردن مرحله آزمون آیین نامه مقدماتی است. این آزمون توسط افسر انجام نمی‌شود و در خود آموزشگاه و توسط مربیان آموزشگاه برگزار می‌شود. پس از طی کردن کلاس‌های عملی باید در آزمون آیین نامه اصلی شرکت کنید و پس از آن نیز آزمون عملی را تجربه خواهید کرد. برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی نیاز دارید بیش از ۱۰ نمونه سوال را پیش از آزمون در اختیار داشته باشید. سوالات آیین نامه اصلی با جواب نیز به شما کمک خواهد کرد تا با نکات سوالات آشنا شوید و به مرور اشکالات شما به صفر می‌رسد. با توجه به تکراری بودن سوالات هر ساله آیین نامه می‌توانید با مرور نمونه سوالات اصلی قبولی خود را تضمین کنید.

⭐️سوالات آیین نامه اصلی فنی در بخش سوالات آیین نامه مقدماتی غایب است
سوالات آیین نامه اصلی فنی بخشی از سوالات است که تمرکز خود را بر مسائل کاربردی فنی ماشین قرار داده است. این بخش از سوالات آیین نامه اصلی فنی مربوط به هر آن‌چیزیی می‌شود که یک راننده موظف است از ماشین و رانندگی بداند. بخش سوالات آیین نامه اصلی فنی خیلی وارد مباحث تخصصی نمی‌شود اما تمامی آنچه لازم دارید به عنوان راننده بدانید را پوشش می‌دهد. به دلیل زمان ناکافی برای مطالعه منابع بخش فنی ماشین، در اختیار داشتن سوالات آیین نامه اصلی به شما کمک خواهد کرد.

⭐️اهمیت در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب
می‌دانید که پیش از آزمون اصلی آزمون مقدماتی را گذرانده‌اید و می‌دانید که پس از آزمون اصلی بخش عملی خواهد بود. بین این دو آزمون نیز زمان کوتاهی است که بیش‌تر تمرکز خود را بر یادگیری عملی رانندگی قرار داده‌اید. بنابراین وقت کافی برای مطالعه سوالات آیین نامه اصلی نخواهید داشت. علاوه بر این بخش سوالات آیین نامه اصلی فنی در آزمون مقدماتی اعمال نشده و در واقع شما پیش از این با این بخش سوالات آشنایی چندانی نداشته‌اید. از طرف دیگر سوالات آیین نامه اصلی نسبت به مقدماتی تعداد سوالات سخت بالاتری دارد و مهم است که از پیش چنین آزمون ‌هایی را بررسی کرده باشید.

آیا سوالات آیین نامه اصلی به درد آزمون مقدماتی می‌خورد؟

سال‌ها تجربه افسران و مربیان مجرب ما در حوزه آموزش آیین نامه نشان داده است که زمان ناکافی برای آزمون اصلی دردسر ساز است و افرادی که برای آیین نامه مقدماتی بیش‌تر مطالعه داشته‌اند، هم استرس کم‌تری تجربه خواهند کرد و هم می‌توانند بیش‌تر انرژی خود را برای آزمون عملی بگذارند. بنابراین در صورتی که برای آزمون مقدماتی مطالعه می‌کنید شدیدا توصیه می‌کنیم که تمامی نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را مطالعه کنید. ما سوالات آیین نامه اصلی pdf در یک فایل برای هر آزمون در اختیار شما قرار می‌دهیم. با بررسی این سوالات هم برای آزمون مقدماتی آماده خواهید شد و هم خیالتان از بابت آزمون اصلی راحت می‌شود. با این کار فقط لازم است که برای آزمون اصلی بخش سوالات آیین نامه اصلی فنی را مرور کنید.

سوالات آیین نامه اصلی

سوالات آيين نامه اصلي

بررسی سوالات آیین نامه اصلی به کاهش استرس شما کمک خواهد کرد
شرکت در هر آزمونی تا حدودی استرس‌زا است و داشتن استرس در مورد امتحان امری طبیعیست. اما افرادی هستند که این استرس را بیش‌از حد تجربه می‌کنند. افرادی که در مواجه با هر آزمون آنقدر مضطرب خواهند شد که تمامی آنچه در ذهنشان بوده فراموش می‌شود. در این موارد مشکل استرس امتحان حاد است و باید برای رفع آن اقدام کرد. یکی بهترین راه‌حل‌ها عادی کردن شرکت در امتحان است. ما سوالات آیین نامه اصلی رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهیم و هر چند بار که بخواهید می‌توانید در این آزمون ‌ها شرکت کنید. آنقدر این کار را تمرین کنید تا شرکت در آزمون برایتان عادی شود. سعی کنید شرایط آزمون را در خانه شبیه سازی کنید. بدون شک در خانه استرس کم‌تری دارید و آزمون آزمایشی نمی‌تواند تمام فشارهای سر جلسه اصلی را برای شما تداعی کند اما در صورتی که نمونه سوالات آیین نامه اصلی را بارها و بارها مرور کنید، در شرایطی که زمان را در نظر گرفته‌اید و خیلی جدی آزمون ‌ها را بررسی میکنید تا حدودی می‌تواند شرایط آزمون را برایتان شبیه سازی کند و این شبیه سازی به مرور و و با تکرار به کاهش استرس شما کمک بزرگی خواهد کرد. به طور کلی هر چقدر که تسلط شما بر سوالات آیین نامه اصلی بیش‌تر باشد و بیش‌تر در آزمون ‌های آزمایشی شرکت‌ کرده باشید استرس شما کمتر است.

✅روش صحیح مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

اولین سوالی که هنرجویان خواهند داشت آن است که چگونه نمونه سوالات آیین نامه اصلی را مطالعه کنند. بهترین شیوه برای مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی که در اختیار شما قرار می‌دهیم آن است که در قدم اول هر سوال را مطالعه کنید و با توجه به آگاهی‌های خود پاسخ دهید. هر آزمون را کامل پاسخ دهید. اگر یک سوال را بلد نیستید آزمون را متوقف نکنید. تصور کنید که سر جلسه امتحان هستید و روی هر سوال انرژی و وقت بگذارید و با تمرکز به سوالات پاسخ دهید. هر آزمون که تمام می‌شود به فاصله یک ساعت نوبت به بررسی پاسخ سوالات می‌رسد. هر سوالی که پاسخ دادید حتی اگر پاسخ درست داده باشید بهتر است بخش نکته مربوط به آن سوال را بیابید و یادداشت کنید. سوالاتی که پاسخ اشتباه داده‌اید را جداگانه یادداشت کنید. در مرور بعدی روزهای آینده دوباره سوالاتی که اشتباه پاسخ داده‌اید را بررسی کنید. سوالاتی که اشتباه پاسخ داده‌اید آنقدر مرور کنید که در چند نوبت پاسخ درست بدهید و نکات آن در ذهنتان ثبت شود. هر روز یک یا دو آزمون را به همین شیوه بررسی کنید. هر آزمون نکاتی دارد، آنها را یادداشت کنید. پس از آزمون ششم به وضوح متوجه خواهید شد که نکات سوالات تکراری است. پس از آزمون دهم حتی سوالات و گزینه‌ها تکراری خواهد بود. این اتفاقی است که با کمی تمرین صبر قطعا تجربه خواهید کرد.

سوال آیین نامه اصلی

سوال آیین نامه اصلی

اگر سال‌هاست که در هیچ آزمونی شرکت نکردید به نمونه سوالات آیین نامه اصلی نیاز پیدا می‌کنید
دریافت گواهی نامه پس از سن ۱۸ سال ممکن است. اما بسیاری از افراد در سنین بالا به دنبال اخذ گواهی نامه می‌روند، در شرایطی که مدت‌هاست در هیچ آزمونی شرکت نکرده‌اند و عادت به درس خواندن مدت‌هاست از شما دور شده، در این شرایط شرکت در آزمون‌‌های آزمایشی آیین نامه و در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی به شدت لازم است. به مرور با بررسی این سوالات در شرایط درس خواندن و آزمون قرار می‌گیرید و از پس این چالش به راحتی برمی‌آیید.
سوالات آیین نامه اصلی را می‌توان در چهار دسته تقسیم بندی کرد

⭐️سوالات مفهومی
⭐️سوالات حفظی
⭐️سوالات تحلیلی
⭐️سوالات تجربی

✅سوالات آیین نامه اصلی – مفهمومی
دسته اول سوالات مفهومی از آن دسته سوالات است که شما با دانش مربوط به رانندگی خود به آن پاسخ می‌دهید. این سوالات می‌تواند در هر زمینه‌ای طرح شود. از فهم شما نسبت به قوانین آیین نامه بیشترین موارد سوالات طرح می‌شود. اهمیت این سوالات به گزینه‌های شک برانگیزی است که پرسیده می‌شود. شاید شما حتی دقیق قانون مربوط به سوالی که طرح شده را بدانید اما نتوانید بین دو گزینه پاسخ سوال مورد نظر را تشخیص دهید. زیرا در حین خوانش قانون به نکته مطرح شده در سوال توجه نکرده‌اید. تنها راهی که به شما می‌آموزد از چه زاویه به متون آیین نامه نگاه کنید بررسی نمونه سوالات آیین نامه اصلی است که شیوه طرح سوالات را به شما نشان می‎‌دهد.

✅سوالات آیین نامه اصلی – حفظی
بخش حفظی سوالات به تکنیک و فهم خاصی نیاز ندارد. کافیست پیش از آزمون دو یا سه بار نکته مربوط را خوانده باشید. اگر قوانین و تابلوها در ذهنتان باشد مشکلی در پاسخ دادن به سوالات حفظی پیدا نخواهید کرد اما این داستان زمانی است که زمان مطالعه از آزمون دور نباشد. طبیعی است که حافظه‌تان برای مدت طولاتی نمی‌تواند موارد مربوط به حفظیات آیین‌نامه را در خود نگه دارد. چاره چیست؟ تکرار . تکرار بهترین راه برای ماندگاری موارد حفظی در ذهن است. اگر یک هفته سوالات آیین‌نامه را بررسی کنید متوجه خواهید شد موارد حفظی در ذهن تثبیت شده است. سوالات آیین نامه اصلی در بخش حفظی در بخش تابلوها بیش‌تر خود را نشان میدهد و حافظه تصویری با تکرار می‌تواند این موارد را برای مدت طولانی در خود نگه‌دارد.

سوالات آیین نامه نهایی

سوالات آیین نامه نهایی

⭐️سوالات آیین نامه اصلی – تحلیلی
شاید به نظر بسیاری از هنرجویان بخش سوالات تحلیلی سخت‌ترین بخش سوالات باشد. اما واقعیت این است که از نظر حجم، مطالبی که برای پاسخ به سوالات تحلیلی لازم دارید بسیار کم است. اما باید بتوانید سر جلسه امتحان تمرکز خود را حفظ کنید. اگر نمی‌توانید سر جلسه مباحث تحلیلی را بررسی کنید و استرس و فشار آزمون این اجازه را به شما نمی‌دهد تنها راهی که پیش پای شماست بررسی چندباره تمامی سوالات تحلیلی پیش از آزمون است. نمونه سوالات آیین نامه اصلی رایگان در اختیار شماست. تمامی سوالاتی بخش تحلیلی که بیش‌تر مربوط به سوالات حق تقدم و بخشی هم در مورد تحلیل شرایط و حوادث است. بارها این سوالات را حل کنید تا سر جلسه آزمون نیاز به تحلیل بیش‌تر نداشته باشد. البته این دسته از سوالات برای کسانی که سر آزمون بر خود مسلط هستند ایده‌ال است. بدون آنکه جزئیات را حفظ کنند و تمامی مفاهیم را در ذهن داشته باشند تنها با دانستن کلیات تمامی این سوالات امکان پاسخگویی دارد. با بررسی سوالات آیین نامه اصلی می‌توانید با این سبک سوالات آشنا شوید.

⭐️سوالات آیین نامه اصلی – تجربی
سوالات تجربی منظور سوالاتی است که در حین یادگیری رانندگی به صورت عملی با پاسخ آنها آشنا می‌شوید. این بخش سوالات بدون آنکه مطالعه داشته باشید تنها از طریق تجربیات اصولی رانندگی امکان پاسخ خواهد داشت. در واقع اگر حتی آیین نامه را مطالعه نکرده باشید اما رانندگی کرده باشید می‌توانید این سوالات را پاسخ دهید اما اغلب افرادی که به دنبال گواهی نامه هستند از نظر تجربه رانندگی وضعیت ضعیفی دارند. به همین دلیل سوالات آیین نامه اصلی در بخش سوالات تجربی به شما کمک خواهد کرد تا توجه‌تان به نکات عملی جلب شود. در حین آموزش عملی رانندگی نمونه سوالات آیین نامه اصلی pdf را در تلفن هوشند یا تبلت خود داشته باشید و هر جایی که در مترو و اتوبوس و وقت‌های اضافه این فایل‌ها را مرور کنید. زمانی که برای آموزش عملی می‌روید به نکات مطرح شده در آیین نامه بیش‌تر دقت کنید. به این ترتیب می‌توانید مفاهیمی که قابل لمس هستند را به صورت عملی به کار ببرید تا تا ابد در ذهنتان جای بگیرد.

⛔️به هر نمونه‌ای از سوالات آیین نامه اصلی اعتماد نکنید
متاسفانه افراد غیر متخصص و سود جو اقدام به انتشار نسخه‌هایی از سوالات آیین نامه اصلی کردند که پاسخ‌نامه اشتباه دارد. برای هنرجویان تشخیص اشتباه بودن پاسخ‌ها سخت است و بالاخره زمانی متوجه می‌شوند که مفاهیم غلط در ذهنشان شکل گرفته است. بلد نبودن مطلب بسیار بهتر از اشتباه یادگرفتن است و تغییر این ذهنیت اشتباه دشوار خواهد بود. انتشار غیر مسؤلانه سوالات آیین نامه اصلی بدون نظارت مربیان و افسران با تجربه کار بسیار اشتباهی است که برخی وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند و هنر جویان را به اشتباه می‌اندازند. به شما توصیه می‌کنیم منابع سوالات آیین نامه اصلی را از وب سایت‌های معتبر تهیه کنید. تیم تخصصی ما سال‌هاست که در زمینه تدریس به هنرجویان سابقه دارد و جزئیات آزمون آیین نامه و سوالات آن‌را می‌داند. ما به شما اطمینان می‌دهیم که حرفه‌ای‌ترین سوالات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اگر زمان کمی تا آزمون مانده شانس خود را امتحان کنید
بسیاری از هنرجویان ما تا روزهای آخر قبل از آزمون هیچ مطالعه‌ای نداشتند و از قبولی ناامید بودند. با بررسی سوالات آیین نامه اصلی که ما در اختیارشان گذاشتیم روزهای آخر را به بررسی نمونه سوالات آیین نامه پرداختند و با حل کردن تعداد زیادی از آزمون ‌ها و بررسی پاسخ‌نامه‌ای که در اختیارشان قرار گرفت توانستند به راحتی آزمون آیین نامه اصلی را پشت سر بگذارند. واقعیت این است که سوالات آیین نامه اصلی هر ساله تقریبا مشابه است و داشتن نمونه سوالات متعدد می‌تواند تمرین بسیار خوبی پیش از آزمون باشد. بنابراین حتی اگر تا روزهای آخر مطالعه نداشتید به ما اعتماد کنید و نمونه سوالاتی که در اختیارتان می‌گذاریم را با دقت مرور کنید. موفقیت دور از دسترس نیست.

۱۰ نکته طلایی برای قبولی در آزمون شهری پیشنهاد تست درایو

هنرجوی گرامی بعد از قبولی در آزمون آیین نامه اصلی تست درایو برای شما هنرجوی گرامی و قبولی در ازمون افسر ۱۰ نکته طلایی از نکات بسیار مهم آزمون شهری مانند: روش صحیح پارک دوبل، قلق گیری کلاچ، رفع استرس در آزمون عملی رانندگی، اشتباهات آزمون عملی رانندگی، راهکار قبولی در امتحان عملی رانندگی و …جهت آمادگی هرچه بیشتر شما در روز آزمون شهری رانندگی آماده نموده است. با مطلالعه این ده روش دیگر نگران آزمون عملی رانندگی نخواهید بود.

Subscribe
Notify of

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3.8K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
سمی
اسفند ۲۲, ۱۴۰۲ ۵:۰۱ ب.ظ

سلام مرسی از سایت خوبتون به همراه سئوالات عالی و کاربردی 🤩 من امروز امتحان آیین نامه داشتم و بار اولم بود و قبول شدم راستش شب قبل امتحان خیلی استرس داشتم چون کتاب و کامل نخونده بودم به خاطر کلاسای دانشگاهم وقتش نرسیده بود و فقط تا فصل ۲ و نصف فصل ۳ رو رسیدم که بخونم اما وقتی این سوالات و پیدا کردم دیگه شروع کردم یه تست این سوالات کع وقتم هم کم بود اما تونستم سوالات و تا قسمت ۶ کامل بخونم و بعد هر سوال ک اشتباه جواب میدادم تو خود کتاب آیین دوباره مرور میکردم ولی در کل سوالات واقعا آسون هست اونایی ک امتحان دارن بگم صد در صد قبولین اول با توکل به خدا و بعد هم تست حل کردن واقعا تست های این سایت عالی بود بیشتر تابلو هارو بخونید که قاطی نکنید و کامل بتونید سوالا ت و جواب بدید ممنون مچکر😉

امیر
اسفند ۲۲, ۱۴۰۲ ۹:۱۴ ق.ظ

سلام ممنونم از سایتتون . من تا آمون ۱۶ رو زدم و با همینا بار اول قبول شدم.ممنونم

عرفان73
اسفند ۲۱, ۱۴۰۲ ۵:۳۳ ب.ظ

سلام برا پایه یک همین سوالارو بخونیم قبولیم؟؟؟؟

ashkan
اسفند ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۲ ب.ظ

من ۱۸ دی با خوندن سوالات این سایت بار اول بدون غلط قبول شدم ۱۶ اسفند هم آزمون شهری قبول شدم خیلی ممنون از سایت خوبتون 😍❤️❤️❤️‍🔥❤️‍🔥

حامد رسول زاده
اسفند ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۱۴ ق.ظ

سلام دوستانه عزیز ۱ ساعت پیش امتحان دادم بدونه اشتباه قبول شدم این شایت عالی هست ممنون از لطفتون

مهسا
اسفند ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶ ق.ظ

من بسته طلایی رو خریدم و فقط یک روز از فایل ۱۴۰۲ صفحه ۶۴تا ۱۰۸ دوبار خوندم و تابلو هارو چندبار مرور کردم امروز صبح ازمون دادمو قبول شدم و عینا همون سوال ها بود عین همین سوال ها الکی وقت تلف نکنید واسه خوندن کتاب و حل این ۴۴ آزمون فقط همون ۶۴ تا ۱۰۸ رو بخونید

سکینه
اسفند ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰ ب.ظ

سلام من ی سوال داشتم این آزمون ها برای پایه ۲هم مناسب یعنی از همینا میاد؟

هانیه
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۲:۵۱ ب.ظ

سلام منم دیروز ۵ اسفند ۱۴۰۲ اولین بار آزمون آیین نامه دادم و قبول شدم. فقط تست های این سایت رو زدم -۳۹ دسته تست رو جواب دادم و تونستم قبول شم. البته یه دوره هم کتاب رو خونده بودم

Mah
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸ ق.ظ

سلام همگی خسته نباشین من امروزبار اول آیین نامه رو قبول شدم۲۹ بهمن۱۴۰۲خیلی ممنون از سایت خوبتون، دوستان از کتاب تابلو ها رو یاد بگیرین واینجا فقط تست بزنین حتما بار اول قبول میشین، اصلا استرس نداشته باشین خیلی راحته، موفق باشین🙂

ستاره
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۸:۵۷ ق.ظ

قبول شدم دستتون درد نکنه ۹۹ درصد سوالا از همین تست ها بود

ALI
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۷:۱۳ ق.ظ

سلام سلاطین دمتون گرم امروز امتحان داشتم با تست های شما قبول شدم این وب سایت خیلی کمک میکنه ۹۹ درصدش از همیناس همین هارو بخونید اوکیه اینم بمونه‌یادگاری ۲۶/۱۱/۱۴۰۲

محمد
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۵:۵۲ ق.ظ

سلام خسته نباشید من یک سربازم برا گواهینامه ثبت نام کردم از شما یک سوال دارم برا سختی ازمون هاش از۱تا ۱۰چند میدید ؟
لطفاً بهم بگید ۶اسفند امتحان دارم

تخریب گر
  محمد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۴:۰۱ ق.ظ

۱۰۰۰خیلی سخته

مرضیه
بهمن ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۸ ق.ظ

با سلام و احترام
از سایت خوبتان و سوالاتی که به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار می دهید بسیار سپاسگزارم.
من با سوالات ازمون سایت به همراه مطالعه کتاب توانستم امروز برای بار اول ازمون را بدون هیچ اشتباهی قبول شوم.

محمد
  مرضیه
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۵:۵۵ ق.ظ

امتحان سخت بود؟

فاطمه
بهمن ۲۵, ۱۴۰۲ ۱:۲۲ ب.ظ

سلام امروز برای باراول قبول شدم ممنون از سایت خوبتون خیلی کمکم کرد. 🤩🤩

حسنی
بهمن ۲۲, ۱۴۰۲ ۹:۱۶ ب.ظ

سلام وقتتون بخیر آیا بسته طلایی و این ۴۴ تا آزمون برای آزمون آیین نامه پایه یک هم هست یا خیر تشکر.بخاطر اینکه کتاب ها تغییر کرده و هر پایه کتاب مخصوص خودشو داره.

علی
  حسنی
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۴:۴۱ ب.ظ

بله فرقی نداره من همین تست روزدم دفعه اول قبول شدم پایه یکم

سپهری
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۶:۵۰ ق.ظ

بهترین سایت نمونه سوال و آزمون آزمایشی هست. هم از نظر محتوا هم از نظر طراحی و ظاهر. من به کمک این سایت بار اول قبول با نمره ۳۰ از ۳۰ قبول شدم. وقتتونو با سایت های دیگه تلف نکنید. چون خیلی از سایت ها جوابهاشون غلط هست ولی این سایت کاملا درست و دقیقه. واقعا از سایت خوبتون ممنونم.

سما
بهمن ۷, ۱۴۰۲ ۳:۲۳ ب.ظ

سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت و سوالای کاربردیش، من امروز امتحان دادم بار اولم بود و بدون غلط قبول شدم🥰
فقط همه ی ۴۴ سری سوالای سایتو نگا کردم کتابو نخوندم اما توضیحاتی که برا سوالات زیرش نوشته بودو میخوندم.
فقط سوالارو حل کنین اوکیه چون سوالای امتحان عین همینا بود و حتی ساده هاش اومده بود، سوالای طلایی هم من نگرفتم.
یه توصیه هم دارم برا عزیزانی که امتحان دارن سوالای پیجو نگا کنین و تابلوهارو با دقت بخونین، مباحث زیر رو توی خاطرتون بسپارین صدرصد قبولین:
ص ۲۰ و ۲۱ و ۲۸ کتاب
ص ۴۷ و ۴۸ مبحث سرعت
ص ۵۰ مبحث سبقت
ص ۵۸ مبحث توقف
ص ۹۳
و حق تقدم ها توی همین سایت هست از اینجا ساده و روان بخونید.

Hanieh
  سما
بهمن ۱۱, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ق.ظ

فقط همینارو خوندی آزمون یک تا ۴۴؟

ashkan
بهمن ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴ ق.ظ

سلام ، من ۱۸ دی آیین نامه امتحان دادم برای اولین بار بدون غلط قبول شدم خیلی ممنونم ❤❤️‍🔥❤️‍🔥

فیروز
بهمن ۷, ۱۴۰۲ ۶:۲۸ ق.ظ

ایول دارید به مولا امروز ۷ بهمن ۱۴۰۲ امتحان ایین نامه پایه ۳ رو با یه غلط قبول شدم دم همه بچه ها گرم من تا ازمون ۳۴ تست زدم از بخش سوالات مهم ایین نامه هم استفاده کردم قشنگ می تونم بگم ۱۴ الی ۱۵ سوال از همین بخش بود شهری هم همین هفته باس برم انشالله که قبولم دس فرمونم بد نی

Afshin_sharifi23
بهمن ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹ ق.ظ

ب خوشی هر چی کورده 😁 سبینه در دچم دعام بوه بکن ♥️♥️💜💜😹

فاطمه
بهمن ۳, ۱۴۰۲ ۷:۵۸ ق.ظ

سلام وقتتون بخیر سایت خیلی خوبی دارید ممنون از شما، آزمون رو بار اول به کمک سوالات سایت شما (آزمون های اصلی) قبول شدم. تشکر🙏🏻

مینو خانمحمدی سرابی
بهمن ۲, ۱۴۰۲ ۶:۲۶ ق.ظ

سلام دوستان
امروز دوم بهمن ۱۴۰۲، آزمون آیین نامه رو برای بار اول و با یه غلط قبول شدم
ممنون از سایت خوب تست درایو که قبولی رو مدیونش هستم🙏🏻👌🏻😍

پوریا
بهمن ۲, ۱۴۰۲ ۶:۰۹ ق.ظ

سلام خسته نباشید بسیار سوالات جالب هستند و آزمون شماره ۶ بسیار خوب و چالش برانگیز بود با تشکر از زحماتتون

Faezeh
دی ۳۰, ۱۴۰۲ ۸:۳۳ ق.ظ

سلام امروز۳۰دی۱۴۰۲برای اولین بار امتحان دادم قبول شدم سوالات همه از همین تست ها هستش اماپیشنهاد میکنم حتما بسته طلایی تهیه کنید ازصفحه۶۴ بیست آزمون زرد رنگ بخونید کلا همیناست امروز به من شماره۴افتاده بود
ممنون از سایت داریو🌹

نوید
دی ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷ ق.ظ

سلام تستای این سایت خیلی خوبه من چند روز زدم امروز امتحان داشتم با ی دونه غلط قبول شدم

مجید
دی ۲۶, ۱۴۰۲ ۷:۰۱ ق.ظ

امروز ۲۶ دیماه ۱۴۰۲ هستش من برای بار چهارم قبول شدم و فقط سوالات طلایی رو خوندم اونم از صفحه ۶۴ تا ۱۰۸ که بصورت ازمون هستش و خیالتون راحته که میدونید چه سوالایی میاد.قبلی ها هر چی خوندم فقط منو گیج و گمراه کرد فقط سوالات طلایی رو بخونید صد درصد قبول میشوید

مهرداد
دی ۲۳, ۱۴۰۲ ۴:۰۵ ب.ظ

فردا ۲۴ دی ۱۴۰۲ آزمون آیین نامه دارم. همه تابلوها رو یاد گرفتم، مطمئنم هر تستی از تابلو بیاد رو راحت ج میدم. فقط از بخش فنی می‌تونم اشتباه داشته باشم. می‌‌خوام همه آزمونای این سایت رو بزنم فردا صبح بعد از آزمون همین پیامو ریپلای میزنم میگم چی کار کردم.
بریم ببینیم چی میشه

مینو ۱۳۸۴
دی ۲۳, ۱۴۰۲ ۵:۱۷ ق.ظ

سلام میخواستم بابت سایت عالی ای که دارین ازتون تشکر کنم من همین الان آزمون دادم و آزمونهای تستی ساین خیلی کمک کرد از روی کتاب فقط تابلو ها رو خوندم واقعا دمتون گرم 🌻🌻🌻

دونه برف
دی ۱۴, ۱۴۰۲ ۷:۰۴ ق.ظ

سلام الان یک ساعته آزمون دادم اومدم وخداروشکر همین بار اول قبول شدم،خواستم بابت تست ها ومطالب مفیدتون تشکر کنم واقعا که همه جوره عالی بود به کسایی که هنوز امتحان ندادن توصیه میکنم تست درایو فراموش نشه

عاطفه
دی ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶ ق.ظ

امروز واسه اولین بار امتحان دادم و بدون غلط قبول شدم من فقط همین سوالات رو خونده بودم چیزی غیر از اینا نبود.ممنون ازتون