آزمون های مقدماتی آیین نامه ۹۹

✅آزمون آیین نامه مقدماتی سال ۹۹

⭐️به وب سایت تست درایو خوش آمدید⭐️

هر کدام از قوانین و مقررات جاده ای از قاعده خاصی پیروی می کنند. نمونه سوالات آزمون  آیین نامه مقدماتی راهنمایی و رانندگی (تست آزمون آیین نامه رانندگی رایگان) می تواند به شما در جهت یادآوری بهتر و بیشتر این قوانین و علائم کمک کند. سوالات آیین نامه و برخورد با سوالات پرتکرار در آزمون، تصور بهتری از آزمون آیین نامه مقدماتی به شما خواهد داد.
تحلیل سوالات آیین نامه مقدماتی می تواند نقاط ضعف شما را به خوبی پوشش دهد تا در مراحل بعد و مهمتر از آن ( آزمون آیین نامه اصلی ) با مشکل کمتری مواجه شوید. آزمون های آزمایشی آیین نامه مقدماتی براساس کتاب جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی تهیه و تنظیم شده است. استفاده از آزمون های آیین نامه مقدماتی آنلاین قبولی شما را در آزمون آیین نامه مقدماتی ۱۰۰% تضمین می کند. توجه داشته باشید آزمون های آیین نامه اصلی شامل ۱۸ مرحله می باشد و پیشنهاد ما به شما برای قبولی در آزمون آیین نامه مقدماتی تست تمامی آزمون هاست.

هنرجویان گرامی در صورتی که آزمون آیین نامه مقدماتی را با موفقیت سپری نمودید، جهت آمادگی برای آزمون اصلی آیین نامه می توانید از بخش آزمون آیین نامه اصلی تست درایو که شامل ۴۵ مرحله می باشد، استفاده نمائید. تعداد ۷ آزمون از ۴۵ آزمون آیین نامه اصلی به صورت رایگان قرار داده شده است.

سوالات آیین نامه مقدماتی

⭐️فیلم آموزش تست زدن سوالات آیین نامه تست درایو

 

⭐️نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب pdf

✅سنجش اول، آزمون آیین نامه مقدماتی

تمام هنرجویانی که قصد اخذ گواهی‌نامه دارند در گام اول باید آزمون مقدماتی را پشت سر بگذارند. این آزمون پس از این کلاس‌های تئوری و در آموزشگاه توسط مربی گرفته می‌شود. مباحث آزمون آیین نامه مقدماتی شبیه آزمون اصلی است با این تفاوت که بخش فنی را شامل نمی‌شود. شما باید به ۳۰ سوال در مدت ۲۰ دقیقه پاسخ دهید. در صورتی‌ که بیش از ۴ خطا داشته باشید آزمون را مردود می‌شوید و می‌بایست مجدد در آزمون شرکت کنید. با وجود آنکه سوالات آیین نامه مقدماتی کمی‌ ساده‌تر از آزمون اصلی است اما این آزمون چالش‌های مختص خود را دارد. در ادامه چالش‌های آزمون آیین نامه مقدماتی را بررسی و راهکارهای لازم برای قبولی در این آزمون را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

⭐️سوالات آیین نامه مقدماتی ایرانیان

✅آزمون آیین نامه مقدماتی به آزمون اصلی کمک می‌کند

زمانی که شما در حال مطالعه سوالات آیین نامه مقدماتی هستید باید توجه داشته باشید که این آزمون پس از پایان کلاس‌های تئوری با اضافه شدن بخش فنی و کمی پیچیده شدن سوالات مجدد تکرار می‌شود. در آزمون اصلی شما درگیر یادگیری عملی هستید و به شدت با کمبود وقت مواجه می‌شوید. امکان خطا در این آزمون بیش‌تر است زیرا فشار بر روی شما بیش‌تر حس می‌شود. بنابراین باید در آزمون آیین نامه مقدماتی تسلط خود را آنقدر بالا ببرید و خلاصه برداری لازم را انجام دهید تا برای آزمون اصلی مشکل نداشته باشید. نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب به شما کمک می‌کند که با سبک سوالات آشنا شوید. نکته برداری را فراموش نکنید که همین نکته برداری در آزمون اصلی به کمک شما خواهد آمد.

⭐️سخت ترین سوالات آیین نامه مقدماتی

✅چالش‌های آزمون آیین نامه مقدماتی

در ادامه چند چالش را برای شما نام می‌بریم که ممکن است در آزمون آیین نامه مقدماتی با آن روبرو شوید:

✅چالش اول آزمون آیین نامه مقدماتی

این اولین آزمون شماست. ممکن است از آن دسته افراد باشید که سال‌هاست در هیچ آزمونی شرکت نکرده‌اند. حتی هنرجویان بسیاری اولین بار است که آزمون تستی شرکت می‌کنند. علاوه بر این برای افرادی که در سنین بالا به دنبال اخذ گواهی‌نامه هستید شاید نشستن پشت کامپیوتر هم استرس‌زا باشد. تمام این موارد شاید به نظر ساده بیاید اما در صورتی که پیش‌تر تمهیدات لازم اندیشیده نشود ممکن است شما را دچار مشکل کند. در صورتی که به سوالات آیین نامه مقدماتی دسترسی پیدا کنید می‌توانید پیش از آزمون در خانه خود همین شرایط را بارها و بارها تکرار کنید. تکرار و عادی سازی شرایط آزمون ترس شما را از بین می‌برد.

⭐️سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی

✅چالش دوم آزمون آیین نامه مقدماتی

شما هنوز پشت فرمان ماشین نشسته‌اید. هر آنچه که خواندید و هر نکته‌ای که یاد گرفته‌اید به صورت تئوری است. واقعیت این است که کسی که هنوز رانندگی نمی‌داند برای به خاطر سپردن نکات آزمون دچار مشکل می‌شود. دلیلش آن است که همه موارد را باید حفظ کند. اگر چند بار این موارد را خودش تجربه کند شاید پاسخ بخش بزرگی از سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی به نظرش بدیهی باشد اما به دلیل آنکه هنوز تجربه نکرده همه چیز غریب به نظر می‌آید. سعی کنید در حین آموزش تئوری زمانی که سوار تاکسی یا ماشین دیگری هستید به خیابان و علائم آن دقت کنید. به واکنش راننده دقت کنید. سعی کنید نکات مربوط به آزمون آیین نامه مقدماتی را در ذهن خود مرور کنید. این کارها به شما کمک می‎کند تا از حجم حفظیات کم شود.

سوالات آیین نامه مقدماتی

⭐️سوالات آیین نامه مقدماتی مفهومی

✅چالش سوم آزمون آیین نامه مقدماتی

ذهن شما هنوز برای آزمون آماده نیست. حجم مطالب و حفظیات بالاست و ذهن شما مملو از مطالب متعدد است. مکانیزم مغز شما به این صورت است که در مواجه به حجم بالای حفظیات توانایی و راندمان کار کاهش می‌یابد. تنها راه استفاده از نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب است که در صورت استفاده مناسب از این نمونه سوالات تمام از تمامی این سه چالش به راحتی عبور خواهید کرد. اما راه درست استفاده از سوالات آیین نامه مقدماتی چیست؟

پیش از هر چیز به شما یادآوری می‌کنیم که در تهیه نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی دقت لازم را داشته باشید. شما نیاز به تعداد زیادی آزمون دارید که تسلط شما را هم برای آزمون آیین نامه مقدماتی و هم برای آزمون اصلی بالا ببرد. باید تاریخ سوالات و بروز بودن سوالات را بررسی کنید. هرچه سوالات جدیدتری را بررسی کنید امکان قبولی شما بالاتر است. باید اعتبار پاسخ نامه را نیز چک کنید. متاسفانه افرادی که غیرمسولانه نمونه سوالات نامعتبر را در فضای مجازی منتشر می‌کنند کم نیستند.  تشخیص غلط بودن پاسخ‌ها توسط هنرجو خیلی سخت است و در صورتی که مطلبی را به اشتباه یاد بگیرید درست کردن آن دشوار خواهد بود.

⭐️نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی انلاین

بنابراین تنها راهی که پیش پای شماست آن است که سوالات را از منابع معتبر تهیه کنید. پس از تهیه سوالات به شیوه زیر عمل کنید:

✅۱- مرور کلی بر آیین نامه داشته باشید و سعی کنید با خلاصه برداری کلیت مطالب آیین نامه را دسته بندی کنید تا در ذهنتان مرتب شود. در گام اول مطالعه لازم نیست به جزئیات دقت کنید تنها باید مطالب در ذهنتان سر جای خود قرار گیرد.

✅۲- نوبت به پاسخ‌گویی به نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی رسیده است. پاسخ‌نامه را نگاه نکنید. در آزمون‌های اول زمان را نیز در نظر نگیرید. با آرامش به هر سوال کاملا فکر کنید و با توجه به آنچه آموختید و آنچه از نظرتان منطقی به نظر می‌رسد به سوالات پاسخ دهید.

✅۳- پس از پایان هر آزمون پاسخ‌نامه را به دقت بررسی کنید و نکات هر سوال را یادداشت کنید. سوالاتی که پاسخ‌نداده‌اید یا اشتباه پاسخ‌داده‌اید را با دقت بیش‌تری بررسی کنید و دقیقا منطق سوال را دریابید و نکته برداری کنید.

✅۴- در آزمون‌های بعدی حتما یک بار نکته‌برداری‌های خود را مرور کنید. آزمون به آزمون شرایط شما بهتر می‌شود. زمانی که پاسخ‌های درست شما به ۲۵ عدد رسید زمان را نیز در نظر بگیرید.

✅۵- آزمون‌های زمان دار را تمرین کنید تا در آزمون آیین نامه مقدماتی دچار استرس نشوید. تکرار و تمرین شرایط تحت فشار به بالا بردن تسلط شما کمک می‌کند.

✅۶- پس از آنکه کاملا برای آزمون آیین نامه مقدماتی آماده شدید چند نمونه سوال از آزمون اصلی را نیز مرور کنید تا کارتان برای آزمون اصلی جلو بیفتد. بخش سوالات فنی را نادیده بگیرید.

Subscribe
Notify of

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

741 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
علی
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۵:۱۸ ق.ظ

این آزمونا به درد الان میخوره ؟الان ک تیر ۱۴۰۰ ایم ؟

شکوفه کاظمی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق.ظ

سلام من امروز امتحان آیین نامه دادم و هر کس که قبول می شد میگفت که تست های شمارو زده … حرفم تبلیغ نیست واقعااا .. منم دیدم اینجوریه نشستم و با دقت چنتا از آزمون هاتون رو با توجه به تایمی که در اختیار داشتم زدم و خداروشکر همین دفعه اول قبول شدم .. البته من کتاب رو خونده بودم دیشب حدود یک ساعت … اما تستا عالی بود ممنون

کاوه لک
دی ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب.ظ

ممنون از آزمون های که تو سایت گذاشتین من دوشنبه برای بار اول
امتحان دادم وبدون غلط قبول شدم. شنبه امتحان شهری دارم.

مریم
دی ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب.ظ

من ۱۴/۱۰/۹۹امتحان دارم اگه کرونا بزاره میخواستم بدونم اگه کسی واقعا بسته طلاییو خریده و نتیجه گرفته منم بگیرم اگرم باهمین آزمونا فرق ندارن همینارو بخونم ممنون میشم زودتر جواب بدید
یه دنیا تشکر

مریم
دی ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب.ظ

کسی تا حالا بسته طلاییو خریده؟

مریم
دی ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب.ظ

به نظرم خوبه

مجید
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق.ظ

سلام
من امروز برای اولین بارازمون دادم و قبول شدم. یک دور کتاب رو کامل خوانده بودم و تمام ازمون های انلاین اینجاروهم زده بودم.تمام نکات مهم و سوالات این سایت عالی بود. سوالات ازمون خودم هم از همینا بود . ممنون از سایت خوبتون. بچه ها شماهم موفق باشید. 😊

احمد
مرداد ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب.ظ

سلام
دوستان سوالات برای اشنایی و دور کردن مطالب عالی هستش توصیه ای که من دارم تابلوها و حق تقدم تنها سوالاتی میتونه باشه که شما رو گیج کنه بیشتر سعی کنید این قسمت ها رو مطالعه کنید

حامد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ق.ظ

ممنون

A. R1200
بهمن ۵, ۱۳۹۸ ۸:۵۸ ق.ظ

باسلام میگم آزمون آیین نامه مقدماتی کدام صفحه بیاد امتحان؟

معصومه
دی ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۵۰ ق.ظ

سلام .من دیروز امتحان دادام و آزمون های شما رو زده بودم و بایک غلط قبول شدم ،اولین باری بود که آزمون میدادم.ممنونم از سایت عالیتون.موفق باشید

هادی
  معصومه
مهر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸ ق.ظ

میشه برا من بفرستین

سمانه
دی ۹, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب.ظ

سلام من تست خیلی زدم امروز اولین بار قبول شدم. اول تست زدم. بعد کتاب خوندم و مهمها هایلایت کردم. همه درست جواب دادام😍😍😍

محسن
دی ۶, ۱۳۹۸ ۵:۵۹ ب.ظ

ولی این بسته طلایی خیلی خوبه من بدون غلط قبول شدم ارزوی موفقیت برای همتون

علی
  محسن
شهریور ۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب.ظ

بسته طلایی به ما هم بفرست ممنون میشم

Mahdi
  محسن
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق.ظ

ممنون ميشم عزيز براي بنده هم بفرستيد

محسن
دی ۶, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب.ظ

سلام خوبین دوستان امتحانا خیلی سخت شدن خوب بخونین کتابو مخصوصا بخش حق تقدم رو

علیرضا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ب.ظ

سلام.واقعا دمتون گرم،امروز امتحان داشتم.بار اولم بود،با یک غلط قبول شدم.تمامی سوالات مثل سوالات بسته طلایی بود.
توصیه می کنم حتما این بسته رو تهیه کنید.باخوندن سوالات بسته و ازمون های انلاین این سایت و خوندن کتاب می تونین بار اول قبول بشین.
بازم ممنون از سایت خوبتون 🙂

هدیه
آذر ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۰۸ ق.ظ

سلام بچه ها درود برشما

بختیار
  هدیه
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب.ظ

سلام شب بخیر آیین نامه پایه سرو میخام

ایلیا
آذر ۱۴, ۱۳۹۸ ۷:۳۳ ق.ظ

سلام،ممنون از سوالات خوبتون من با نصب اپلیکیشن test drive و حل همه ی سوالات، به کتاب آیین نامه مسلط شدم و بدون غلط آزمونو قبول شدم،واقعا ممنونم.

Bahar Rezaie
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹ ب.ظ

سلام خسته نباشيد واقعا من امروز قبول شدم اولين بار هم بود امتحان ميدادم تست هاتون عالي هست ولي حتما كتاب هم به دقت بخونيد با تست زدن خيلي ممنونم ازتون خيلي امروز ٢٣/٠٨/٩٨ بهترين روز من چون اولين بار قبول شدم خيلي خوشحالم

Nilin
مهر ۱, ۱۳۹۸ ۸:۲۶ ق.ظ

دوستان من رعایت حق تقدم رو مشکل دارم مثل سوال ۱۸،لطفا ی نفر توضیح بده

سارا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲ ق.ظ

سلام الان که مقدماتی حذف شده چه سوالایی رو باید بخونم؟ این آزمونها که همه مال مرحله مقدماتی هستن

هنگامه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۸ ۸:۳۹ ب.ظ

من یک بار کتاب رو خوندم ن خیلی اصولی ‌..بعد هم تست زدم وبار اول قبول شدم ..بیشتریا رد شدن ..فردا ازمون شهری دارم ‌‌‌…استرس دارم

هدیه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق.ظ

خیلی خوبه این سوالا.از بین ۶۴ نفر فقط من قبول شدم با خوندن کتاب و این سوالا

زهرا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ب.ظ

سلام بنده تازه اقدام به گرفتن گواهینامه کردم اما خیلیا میگن ازمون مقدماتی حذف شده خیلیام میگن ن این شایعست.من موندم چیکار کنم این وسط؟؟؟؟

هدیه
  زهرا
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ق.ظ

بشین کتابتو بخون

هنگامه
  زهرا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۸ ۸:۳۸ ب.ظ

مقدماتی نگرفتن …فقط ی بار ازمون اصلی داره ..از اخر خرداد مث اینکه ی ازمون شده

محمد
  زهرا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۲:۴۲ ب.ظ

حذف شده

محمد
مرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب.ظ

سلام در بخش سوالات مقدمانی سوالات فنی هم وجود داره؟

هنگامه
  محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۸ ۸:۴۰ ب.ظ

سلام مقدماتی دیگه ندارن ک

سید محمد موسوی
مرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۱۱ ق.ظ

سلام ، واقعا از سایتتون ممنونم من بار اول هردو امتحان رو قبول شدم ولی امتحان عملی رو برای بار دوم قبول شدم ، برای امتحان ها اول یه چند تا (۳تا) امحان رو بدین و جواب های درست رو ببینید تا دستتون بیاد که وقتی دارید کتاب میخونید چه چیز هایی مهمه و بعدش دوباره شروع کنید به دادن بقیه امتحان ها اگر دیدید باز هم دارید غلط میزنید یه چند بار دیگه کتاب رو بخونید ، امیدوارم همگی موفق باشید ، ممنون از سایت خیلی خوبتون

سعید
مرداد ۵, ۱۳۹۸ ۸:۰۶ ب.ظ

من گفتم صبح امتحان دارم فقط خواستم پنج ستاره را بدهم که مدیون شما نشوم

سعید
مرداد ۵, ۱۳۹۸ ۸:۰۱ ب.ظ

سلام دوستان من صبح باید بروم امتحان بدهم الان هم که ساعت دوازده و نیم هست یعنی سی دقیقه بامداد هفت صبح امتحان دارم خدا کنه قبول بشوم الان سایت و دیدم می‌خوام بخونم دعا کنید تورو خدا برام چون نمیتونم باز برای امتحان اقدام کنم سن من هم چهل و هشت سال هست و رانندگی میکنم .

مالک
تیر ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ق.ظ

برنامه آزمون پایه را چطور تهیه کنم

سیاوش
تیر ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴ ب.ظ

سلام دوستان…من امروز امتحان آیین نامه اصلی رو برای اولین بار دادم و با کمک تستای خوب این سایت قبول شدم…برای قبولی واقعا خوندن ۴۱ آزمون این سایت و ۱ دور کتاب کفایت میکنه.البته توجه داشته باشین که ظاهرا جواب بعضی از تست ها غلطه…با تشکر از سایت تست درایو

ناشناس
تیر ۱۹, ۱۳۹۸ ۹:۰۷ ق.ظ

من امروز امتحان دادم.روی متراژ فاصله ها و حق تقدم تأکید میشه