سوالات آیین نامه اصلی با جواب رایگان pdf سال ۹۸*آزمون و امتحان

سوالات آیین نامه اصلی که توسط افسران و مربیان باتجربه جمع‌آوری و طبقه بندی شده و پاسخنامه‌های معتبر که بارها ویرایش شده است در اختیار کاربران قرار گرفته، اعتبار سوالات و طبقه‌بندی درست و اصولی آن باعث می‌شود که مجموعه سوالات آیین نامه اصلی با بالاترین کیفیت در اختیار شما باشد و با مطالعه درست و اصولی آن بهترین نتیجه را بگیرید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب pdf

در صورتی که زمان کافی برای مطالعه ندارید، بهترین راهکار استفاده از زمان‌های مرده است. شاید همیشه از کمبود وقت لایه داشته باشید اما باید به شما یادآوری کنیم که همه مردم جهان به اندازه شما وقت دارند اما بسیاری از مردم چند برابر شما در طول ۲۴ ساعت کار انجام می‌دهند.

این افراد تمامی زمان‌های مرده خود را می‌شناسند و سعی می‌کنند بهترین استفاده را از این زمان‌ها بکنند. زمان تلف شده در مترو و اتوبوس، پیش از آمدن اساتید سر کلاس درس، زمان انتظار در رستوران پیش از آماده شدن غذا، زمان‌هایی در ترافیک گیر کرده‌اید یا در مطب دکتر هستید، تمامی این زمان‌ها قابل برنامه‌ریزی است اما اولین ابزاری که برای برنامه ریزی لازم داریم داشتن سوالات آیین نامه در گوشی یا تبلت است که بتوانید با خود به راحتی جابجا کنیم و در دسترس باشد.

جهت دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب روی دانلود کلیک کنید

دوستان برای دانلود آزمونهای آیین نامه اصلی روی لینک زیر کلیک کنید :

نمونه سوالات آیین نامه اصلی

سوالات آیین نامه اصلی با جواب pdf بهترین راه‌کار است. فایل pdf در همه سیستم‌های تلفن همراه هوشمند قابل اجرا است و به راحتی قابل استفاده است.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

 

سوالات آیین نامه اصلی با جواب رایگان

بخشی از سوالات آیین نامه اصلی با جواب رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. بدون پرداخت هزینه می‌توانید توانایی‌ها و تسلط خود را بر آیین نامه بسنجید و به این سوال جواب دهید که آیا نیاز به سوالات بیش‌تری دارید یا خیر، با شیوه طرح سوالات آشنا شوید و شیوه درس خواندن خود را با سبک طراحی سوالات تنظیم کنید.

سوالات فنی آیین نامه اصلی با جواب

یکی از بخش‌های مهم اضافه شده به آیین نامه اصلی سوالات فنی آیین نامه است. در سال‌های اخیر بخش فرهنگ رانندگی و سوالات مربوط به امداد و نجات به آیین نامه اضافه شده است و مجموعه سوالات کمی از این بخش‌ها وجود دارد. هنرجویان برای پاسخگویی به این سوالات تحت فشار قرار می‌گیرند زیرا به اندازه کافی نمونه سوال از سال‌های گذشته در اختیارشان قرار نمی‌گیرد.

مجموعه‌ای از سوالات فنی آیین نامه اصلی با جواب در اختیار شما قرار می‌گیرد با جزئیات کامل تمامی جزئیاتی که نیاز دارید را در خود جای داده است. همه نکات و شیوه طراحی سوالات بر اساس آخرین تغییرات سبک سوالات مجموعه‌ای بی نظیر از سوالات فنی در اختیار شما میگذارد.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی با جواب

نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی با جواب سر جلسه آزمون چه کمکی به شما می‌کند؟ اینکه شما دقیقا روز آزمون چه شرایطی را تجربه کنید شاید صد در صد قابل پیش‌بینی نباشد اما می‌توان پیش از آزمون تا حدودی با جزئیات سوالات آشنا شوید.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه این کمک را به شما می‌کند تا چشم شما و ذهن شما با شیوه طراحی سوالات آشنا شود، یاد بگیرید زمان را تنظیم کنید، یاد بگیرید چگونه و از کدام بخش‌های آیین نامه مطالعه را آغاز کنید و کدام نکات بیش‌تر مهم هستند. تمام جزئیات در سوالاتی که در اختیار شماست آشکار می‌شود.

نمونه سوال آیین نامه اصلی با جواب

نمونه سوال آیین نامه اصلی با جوال بهترین وسیله برای مقابله با استرس آزمون است. در صورتی که استرس آزمون آیین نامه شما را کلافه کرده است، باید تشخیص دهید که این استرس به چه دلیلی ایجاد می‌شود و چگونه می‌توانید با این استرس مقابله کنید.

یکی از عمده‌ترین استرس‌هایی که افراد تجربه می‌کنند در شرایطی است که تصور می‌کنند تسلط کافی بر مطالب ندارند و ممکن است آزمون را خراب کنند. این استرس با افزایش تسلط از بین می‌رود یا کمرنگ می‌شود.

نمونه سوالات در این زمینه کمک بسیار خوبی خواهد بود. دومین دلیل استرس مربوط به کسانی است که مدت‌های طولانیست که هیچ آزمونی نداده‌اند و نمی‌دانند که قرار است با چه چیزی مواجه شوند. این افراد به دلیل آنکه تصور می‌کنند با چیزی ناشناخته مواجه خواهند شد استرس بالایی دارند. شرکت در آزمون‌های آزمایشی و داشتن نمونه سوالات شبیه ساز بسیار کمک کننده است.

دسته بعدی افرادی هستند که نمی‌توانند زمان را به درستی مدیریت کنند و دچار استرس می‌شوند. این افراد نیاز دارند که بارها در شرایط پر استرس سوالاتی را که در غالب آزمون استاندارد آیین نامه در اختیارشان قرار می‌گیرد با در نظر گرفتن زمان پاسخ دهند تا تکنینک‌های مدیریت زمان برای آنها بارها مرور شود.

دسته بعدی افرادی هستند تا پیش از آزمون و حتی سر جلسه آزمون استرس چندانی ندارند اما به محض آنکه یک سوال را فراموش می‌کنند سریعا اعتماد به نفسشان کم می‌شود و سوالات بعدی را نیز با تزلزل پیش می‌روند. یادتان باشد که شما اجازه سه خطای دیگر دارید.

یادتان باشد که در نهایت چه با چهار خطار چه با یک خطا هیچ تفاوتی نمی‌کند گواهی‌نامه در هر صورت صادر می‌شود کافیست در ذهنتان مسلط شوید و به سراغ سوال بعدی بروید این کار تنها با تمرین و تکرار بدست می‌آید.

نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب

نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب به چه شیوه‌ای باید مطالعه شود. در گام اول مطالعه کلیات و نکات آیین نامه است. اگر تا روز امتحان کمی وقت دارید می‎توانید ابتدا آیین نامه را نگاهی بیندازید و اگر اصلا وقت ندارید مستقیم به سراغ سوالات بروید فقط توجه داشته باشید که سوالات را بدون نگاه‌کردن به پاسخنامه، بررسی و پاسخ داده شود.

با ذهنتان و منطقتان به سوالات پاسخ دهید و بدون در نظر گرفتن زمان در پایان هر آزمون، سوالات خود را تصحیح کنید. ایرادات خود را بیابید و سعی کنید اشکالات را با آنچه در ذهن داشتید مقایسه کنید و درست را جایگذاری کنید. پس از  ۵ آزمون تسلط شما به جایی می‌رسد که می‌توانید با در نظر گرفتن زمان سوالات را پاسخ دهید. توجه کنید که نکات آزمون را یادداشت کنید.