خودروهای جدید چانگان در ایران – اخبار تست درایو

خودروهای جدید چانگان در ایران – اخبار تست درایو

خودروهای جدید چانگان در ایران – اخبار تست درایو

كمپانى خودروسازى چانگان چين به عنوان يكى از شركاى تجارى سايپا پرقدرت در نمايشگاه خودرو تهران حاضر شده است. اين شركت خودروهاى مختلف خود را در سالن A5 قرار داده است. كراس اوور هاى جديد برند چانگان از نظر امكانات و ظاهر توانستند تا در روز اول حجم زيادى از بازديد كنندگان را به غرفه اين برند چينى بكشانند. بسيارى از بازديد كنندگان غرفه چانگان به دنبال پاسخ اين سوال هستند كه آيا اين خودروها تنها جنبه نمايش دارند و يا قرار است توسط سايپا يه بازار عرضه شوند؟
بدون شك چانگان CS55، CS75 و CS95 مى توانند در كنار CS35 بازار خوبى را براى چانگان و سايپا فراهم كنند ولى آن چه كه امروز احساس مى شود تمركز سايپا براى مونتاژ سيتروئن در كاشان خرج مى شود. زيرا هنوز اين شركت نتوانسته تا در سايت كاشان E2 را به عنوان يك سدان به خظ توليد چانگان اضافه كند. براى همين احتمال آن ضعيف است كه ساير محصولات چانگان براى فروش و توليد به خط توليد محصولات سايپا اضافه شود.

شاسی بلند جدید چانگان

Subscribe
Notify of

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
علی
آذر ۷, ۱۳۹۶ ۶:۳۳ ب.ظ

شرکت چانگان انصافا خوب داره عمل میکنه ماشین های جدید چانگان همه خوش رخ هستند اینده خوبی داره شرکت چانگان

مهدی
آذر ۷, ۱۳۹۶ ۴:۰۳ ب.ظ

من مدت یکسال است که ماشین چانگان ایدو را دارم انصافا از ماشین خیلی راضی هستم ماشین قبلیم دنا بود اصلا قابل قیاس با دنا نیست رانندگی با چانگان ایدو خیلی لذت بخشه امیدوارم مدل های جدید این ماشین بیاد به ایران